Гарантійний ремонт Dell

Ноутбуки: Alienware, G Series, Vostro, Chromebook, Inspiron, Latitude, XPS

Настільні комп’ютери: Alienware, Inspiron, Chromebox, Vostro, Dimension, OptiPlex, XPS, Studio

Планшети: Latitude Tablets, Mobile Streak, Venue, Surface, XPS Tablets

Монітори: Alienware Gaming Monitor, Exxx, Sxxx, AW2xxx, Cxxx, Dxxx, Uxxx, INxxx і т.д.

Сервери: DSS, Legacy Server Models, PowerEdge

Робочі станції: Precision, Precision Tower

Всі ремонтні роботи виконуються в сервісі нашими сертифікованими фахівцями. Ми не відправляємо вашу техніку, ми виконуємо всі ремонтні операції у нашій добре обладнаній комп’ютерній лабораторії тут, у Києві, тому ми пропонуємо швидкий сервіс.

Для виконання гарантійного ремонта необхідно:

  • Перевірити стан гарантії пристрою на сайті виробника: https://www.dell.com/support/home/ua/ru/uabsdt1?app=warranty
    Якщо техніка на гарантії то документи не потрібні.
  • Мати при собі повністю заповнений оригінальний гарантійний талон і чек, копію накладної якщо купували за безготівковим розрахунком.
  • Якщо у вас немає всіх цих документів або вони не заповнені, зверніться до місця продажу для їх відновлення або заповнення.
  • При відправці техніки з регіонів України, рекомендуємо упакувати обладнання в оригінальну упаковку для безпечного транспортування.
  • З пристроєм бажано привезти (відправити) всі кабелі, перехідники, які були в комплекті і блок живлення для перевірки працездатності.

Гарантійне обслуговування не включає такі види підтримки:

  • відповіді на загальні і конкретні питання по використанню програмного забезпечення, встановлюваного на заводі Dell;
  • настройка і діагностика встановлюються на заводі Dell операційних систем і додатків для використання з встановленими замовником додатками і устаткуванням;
  • настройка, установка і перевірка операційних систем, програмного забезпечення, додатків або драйверів / виправлень (що не поставляються виробником обладнання);
  • комерційні поновлення, незалежно від того, куплені вони у авторизованих реселерів Dell чи ні (наприклад, продукти Microsoft®);
  • настройка будь-якого комунікаційного ПО, якщо це не потрібно для усунення несправностей;
  • все обладнання і периферійні пристрої, що не поставляються компанією Dell, питання їх установки і сумісності з обладнанням Dell; Технічна підтримка здійснюється виробником цього обладнання.
  • настройка всього обладнання і периферійних пристроїв, не підтримуваними Dell, якщо не вказано інше;
  • поновлення BIOS і мікропрограм для систем, що не поставляються під брендом Dell, якщо це не є частиною вирішення проблеми;
  • неприпустимі конфігурації програмного забезпечення і устаткування;
  • резервне копіювання і відновлення даних замовника;
  • додатки і дані замовника;
  • необов’язкова робота по оцінці компанії Dell, авторизованого реселлера Dell або авторизованого постачальника послуг Dell.
  • витратні матеріали, а також амортизація і знос, наприклад для пластикових елементів і дискет;
  • некритичні несправності в межах прийнятих в галузі допусків, наприклад шум або дефектні пікселі РК-панелей;
  • ігри і додаткові пакети з дати придбання (наприклад, освітні пакети);
  • профілактичне обслуговування;
  • відновлення системи після зараження вірусом, крім установки операційної системи з заводськими параметрами Dell *;
  • замовні заводські інтеграційні елементи протягом більш 30 днів не будуть підтримуватися, якщо тільки це спеціально не обумовлено в окремому письмовому документі з Dell або вповноваженим реселлером Dell;
  • послуги за межами Зони обслуговування.
Оригінал “Підтримка споживчого обладнання Dell (Consumer Basic Hardware Services)” – dell.com/learn/ua/ru/uacorp1/legal~service-descriptions~ru/documents~consumer-basic-hardware-service-description-ru.pdf
Отримайте консультацію прямо зараз
Вас також може зацікавити:
Відгуки: