Обслуговування корпоративних клієнтів

Наявність авторизаций дозволяє нам, як авторизованого сервісного центру виробляти гарантійний і платний ремонт комп’ютерної техніки.

One Service гарантує клієнту ряд зручностей:

  • Якісний і швидкий ремонт;
  • Оперативну діагностику і інформаційну підтримку;
  • Безкоштовна доставка техніки в межах м Київ від двох одиниць техніки;
  • Кращі ціни для корпоративних клієнтів;
  • Гарантію на всі види робіт і встановлені деталі.

Що ми пропонуємо компаніям:

  • Особистий менеджер;
  • Прозора CRM система для відстеження замовлень;
  • Оплата за безготівковим розрахунком з ПДВ;
  • Акти технічного стану для зняття техніки з балансу підприємства.

Чому з нами зручно працювати:

  • Оригінальні деталі;
  • Супроводу кожного ремонту на всіх етапах;
  • Спеціалізований підхід до кожної несправності;
  • Підтримка складу запчастин для виконання швидкого ремонту.

Що ми гарантуємо:

  • Роботу сертифікованих інженерів;
  • Повну конфіденційність і збереження даних;
  • Виконання умов договору технічного обслуговування.
Для розрахунку ми пропонуємо 2 варіанти на вибір:
  • Оплата на безготівковий рахунок ФОП без ПДВ
    Фізична особа-підприємець Басанський Олександр Анатолійович
    Назва банку: Ф-Я”КИЇВСIТI”ПАТ КБ”ПРИВАТБАНК”,М.КИЇВ
    Код Банку (МФО): 380775
    Рахунок отримувача: UA713052990000026005036711413
    код за ДРФО 3244218438, ІПН 3244218438
  • Оплата на безготівковий рахунок з ПДВ
    ТОВ «ІВА»
    п/р UA323052990000026000006220917 у банку КБ “ПРИВАТБАНК”
    код за ЄДРПОУ 22891212, ІПН 228912126501,
    Є платником податку на прибуток на загальних підставах
Поширені запитання
Що включає в себе обслуговування корпоративних клієнтів?

Обслуговування корпоративних клієнтів – це пряма взаємодія між покупцем, який замовляє покупку послуги, і представником компанії, яка її продає. Більшість роздрібних продавців розглядають цю пряму взаємодію як вирішальний фактор в забезпеченні задоволеності покупців і заохочення повторних угод.

Які основні елементи професійного обслуговування клієнтів?

Ми вважаємо, що це повага один до одного, яке виражається в прямій компетенції і своєчасному вирішенні будь-яких виникають в процесі співпраці питань. Слухати і постаратися зрозуміти потреби і побажання клієнтів – основна ознака грамотної роботи. Не менш важливі чіткі канали зв’язку для передачі інформації про продукти і послуги.

Що таке відмінне обслуговування клієнтів?

Чудове обслуговування клієнтів передбачає відповідність і перевагу очікувань. Це означає показати клієнту, наскільки він важливий для вас і вашого бізнесу, взаємодіючи з ним в дружній, корисній і позитивній манері.

Чому варто вибрати саме нашу компанію?

Володіючи величезним досвідом в сфері ремонту та обслуговування оргтехніки, ми готові надати найвищий рівень сервісу, забезпечуючи будь-які потреби і запити своїх клієнтів. Ви завжди будете впевнені в якості, надійності, ефективності і довговічності, що ми надаємо.

Отримайте консультацію прямо зараз